RSS not configured

Facebook
RSS

Regeneracja zacisków

Komentowanie nie jest możliwe
sie - 8 - 2016
admin

W latach sześćdziesiątych wiodły prym w motorach marki Honda, odnalezione właśnie przez tę firmę. W tej chwili wypierają pozostałe grupy hamulców rowerowych, nawet sztampowe szczękowe cantilever. Z pewnością największą rolę w preferencjach kontrahentów odgrywa cena, albowiem zaciski hamulcowe są najtańsze. Skazą sprzętu jest prędkie zużycie klocków, w następstwie tego należy wymieniać je dosyć niejednokrotnie. Mechanizm opiera się na zacisku, złożonym z dwóch filcowych czy też gumowych klocków, znajdującymi się prostopadle do obręczy felgi. Linka odpowiedzialna za hamowanie rozdziela się w kształcie litery V w kierunku klocków, wobec tego stąd pochodzi nazwa hamulców V-brake. Przyrządy są w stanie funkcjonować sprawnie jedynie i wyłącznie w wypadku, kiedy parametry są porządnie ustawione, a klocki wykazują niesłychanie wysoką jakość. Inny typ hamulca V-brake, nowszy model, różni się tym, że wspólnie z linką przypomina małą literę h. Hamulce tego typu nie znajdują zastosowania w rowerach szosowych ze względu na zanadto wielką moc, a też opory aerodynamiczne, które zwiększają się przy jeździe na rowerze innym niż MTB.

Podobne artykuły

Comments are closed.

cheap London escort

Our agency provides men specifically what they have - we ...